lördag 29 september 2012

Hittade en sida som erbjuder gratislån

Känner mig lite konfunderad och undrande just nu. Hittade nämligen just sidan gratislan.bloggsida.se som handlar om hur man kan låna pengar, vad det verkar, helt gratis. Stämmer detta verkligen? Någon som har testat. Grejen är den att den lön som jag trodde jag skulle få denna månad, inte kommer förr ens, nästa månad! Det innebär att jag skall försöka klara mig på 1500 kr som skall räcka till mat, resor och nöjen. Känns mer eller mindre omöjligt. Jag vet att många varnar för smslån, men om de är gratis och om man verkligen ser till att betala tillbaka lånet i tid, vad kan då gå fel? Men som sagt, låter ju lite för bra för att vara sant och om det låter så brukar det u vara så. Vad är haken?

1 kommentar:

  1. Did you realize there is a 12 word sentence you can tell your man... that will induce deep emotions of love and impulsive attractiveness to you deep within his chest?

    Because hidden in these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's instinct to love, idolize and look after you with all his heart...

    ====> 12 Words That Trigger A Man's Love Impulse

    This instinct is so built-in to a man's genetics that it will drive him to try harder than ever before to build your relationship stronger.

    Matter-of-fact, triggering this mighty instinct is so important to having the best ever relationship with your man that the instance you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You'll immediately find him open his mind and soul to you in such a way he haven't expressed before and he'll recognize you as the only woman in the world who has ever truly attracted him.

    SvaraRadera